duminică, 11 ianuarie 2009

magnet de halloween


Esti goatha d-aia, nu? Frumos corsetul, si accesoriile.. ma refer la picturile lupestre de pe membrele tale. Sunt dresuri nu? Dresuri "cul", cu model dark, pentru gothici. Am I right? Si imi place si peruca ta, cred ca am vazut ceva asemanator pe la Obor.

Aoleu mama, ce-i cu fiarele din/pe gura, nasul, obrajii tai? Intotdeauna mi-am dorit si eu asa ceva..pentru seara de Halloween, ca sa castig si eu premiul cel mare.

Iuby tau? Dar vai, ce semanati, va potriviti. Echipa rockulti va ofera drept premiu de Halloween, un magnet. Un magnet in stil gothic, desigur.

Scris de Black Hound

5 comentarii:

Anonim spunea...

"cred ca am vazut ceva asemanator pe la Obor"

Cat de penibili sunteti.
Se vede de la o posta ca tipa nici macar nu-i din Romania.

Anonim spunea...

ba ce fraier e anonimu asta..fraieru chiar credea ca vorbesti serios si ca chiar (cacofonia e ptr. el)ai vazut peruca in Bucur Obor...ai idee ma ce-i aia pamflet?..te rog mult nu mai citi comenturile, priveste doar pozele si o sa ne < simtem> cu totii bine....in spirit de solidaritate ma semnez tot Anonim

Anonim spunea...

zise al doilea anonim

Screaming Brain spunea...

Dude,sunt cybergoths si cyberpunks.Daca ai auzit de stilurile astea.:))
Cybergoth si cyberpunk sunt niste subculturi care s-au creeat in jurul muzicii industrial,aggrotech,ebm,dubstep ,future pop,s.a.Cybergoths,respectiv cyberpunks,saracii,nu prea au nici o legatura cu metalul,mamica,ei asculta muzica electronica,e adevarat mult mai agresiva,decat cacatul ala de minimal,dar tot electronica e.Google it ,si apoi posteaza poze cu cybergoths/punks autentici.:)

Screaming Brain spunea...

A,si pt faza cu corsetul,are culoarea aceea pentru ca cybergoths/punks,numai culori neon poarta,so STFU.:-j