marți, 16 decembrie 2008

zoo

Image Hosted by ImageShack.us

In sfarsit ceva original\m/

Image Hosted by ImageShack.us

A tunat si i-a adunat.

Image Hosted by ImageShack.us

Zombie la orizont..sa ai par albastru sa zic ca mai inteleg, da` sa te machiezi in asemenea hal incat sa para ca cineva ti-a scos ochii...p-asta n-o mai inteleg.

Image Hosted by ImageShack.us

Y-A-C-K

Image Hosted by ImageShack.us

Alo, Zoo Baneasa? Nu, nimic, vreau sa va anunt doar ca v-au scapat cateva exemplare.

scris de death_capricorn

7 comentarii:

Anonim spunea...

Well nigger you are WRONG!
That's crosplay !
nu are nimic de a face cu ceea ce scrii tu
Dar un trol este un trol asa ca eu-ti zic " i luld"

Dee spunea...

Nu stiu dar tipa mi se pare draguta in ultima poza.

Anonim spunea...

Bai, ce-mi vine sa-mi rup perii din caput cand ii vad pe astia anonimi. Parameci cretini ce sunteti, ce D-zeu aveti de ascuns?:|
Cat despre tipa.. mi se pare doar f grasa. Si urata.

Anonim spunea...

A da, si are tricou cu Dark Funeral. E cam proasta,nu?

rockulti spunea...

@ anonim

de cate ori sa mai explicam ca aici ne jucam dupa regulile noastre si ca daca vrem sa spunem ca eminescu traieste si joaca poker cu stefan cel mare asta spunem:|

karynutza spunea...

mi se pare mie sau tipa seamana cu Alice, cea cu videoblogul de pe PROtv :-?

Screaming brain spunea...

E Cyber-Goth,RETAAAAAAAAAAAARDSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.